A Hallgatói Szolgáltató Központ működésének célja és feladata a hatályos jogszabályokban, az Egyetem szabályzataiban, valamint az Egyetem Intézményfejlesztési Tervében foglalt és vállalt feladatok adminisztrációs oktatásszervezési oldalról történő támogatása, megvalósításának elősegítése, az Egyetemen belüli törvényesség biztosítása.
A Központ kiemelt feladata a felvételi eljárások teljeskörű lebonyolítása, valamint a felvételt nyert hallgatók részére történő tanulmányi szolgáltatás és tanácsadás.
A szakmai irányítási feladatokat az oktatási rektorhelyettes látja el.
A Központon belül az alábbi csoport került kialakításra:
- Tanulmányi és Felvételi Csoport [1]
Központvezető: Nagyné Erdős Judit
Telefonszám: 42/599-431
e-mail: erdos.judit(kukac)nye.hu
A Hallgatói Szolgáltató Központ minőségirányítási tevékenysége az alábbi területeket öleli fel:
1) Minőségfejlesztési terv összeállítása minden tanév elején, illetve az előző tanévre szóló minőségfejlesztési terv teljesülésének értékelése
A Hallgatói Szolgáltató Központ 2020/21. tanévre szóló minőségfejlesztési terve itt megtekinthető: HSZK_MFT_2020/21 [2]
A korábbi évek fejlesztési tervei itt találhatók:
HSZK_MFT_2019/20 [3]
HSZK_MFT_2018/19 [4].
HSZK_MFT_2017/18 [5]
HSZK_MFT_2016/17 [6]
HSZK_MFT_2015/16 [7]
HSZK_MFT_2014/15 [8]
HSZK_MFT_2013/14 [9]
HSZK_MFT_2012/13 [10]
A Hallgatói Szolgáltató Központ 2019/20. tanévre szóló minőségfejlesztési tervének teljesüléséről szóló beszámoló itt elérhető: HSZK_MFT_2019_20_besz [11]
A korábbi évek beszámolói itt találhatók:
HSZK_MFT_2018_19_besz [12]
HSZK_MFT_2017_18_besz [13]
HSZK_MFT_2016_17_besz [14]
HSZK_MFT_2015_16_besz [15]
HSZK_MFT_2014_15_besz [16]
HSZK_MFT_2013_14_besz [17]
HSZK_MFT_2012_13_besz [18]
2) Hallgatói elégedettségmérés és a mérési eredmények visszacsatolása
A Hallgatói Szolgáltató Központ Tanulmányi és Felvételi Csoportjának működésére vonatkozó legfrissebb hallgatói elégedettségmérési adatok itt elérhetők: TFCS_HEM_2014_2015_2016_2017_2018 [19]
Az eredmények képzési szakonkénti bontásban a Nyíregyházi Egyetem intézeteinek aloldalán közzétett mérési eredmények között találhatók.
A 2014 előtti mérési eredmények összesítése itt tekinthető meg: TFCS_HEM_2009_2013 [20]
3) Dolgozói teljesítményértékelés
A Hallgatói Szolgáltató Központ dolgozóinak teljesítményét minden évben a hallgatói elégedettségmérések lezártával értékeli a központvezető. A vezető az értékelés során figyelembe veszi a hallgatói elégedettségmérés eredményeit is. Az értékelés személyesen, négyszemközt történik.
A teljesítményértékelés határideje e tanévben: 2018. március 12.